Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Stackars liten

Av Linda - 12 oktober 2009 21:23

Stckars mammas lillgumma. Har känt att det luktat så starkt av Selmas blöjor nu sista tiden, ringde vårdcentralen i morse och fick lämna prov. Mycket riktigt hade hon urinvägsinfektion, så penicillin fick vi utskrivet. Vet att det kommer bli en kamp från början till slut för att få i henne detta, så kommande fem dagar kommer bli jobbiga befarar jag.


Är trött fast timmen inte är sen. Har torkat av flera golv ikväll och grejat på med diverse prylar.

Nu blir det välling för pyre och kvällning, bättre sent än aldrig får man väl säga. Har varit lite si och så med tiderna sen vi flyttade, får aldrig ihop det med dagens timmar, ibland känns de som de behövde vara dubbelt så många.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2010 20:34

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VA...

Av Linda - 26 oktober 2009 08:30

Har haft en lugn och jätteskön helg. Har mestadels varit härhemma, en liten avstickare till mormor igår var det enda bilen fick röra på sig de här dagarna. Har fått en del gjort hemma, mest småpyssel men ändå sånts som bör göras. Har äntligen montera...

Av Linda - 22 oktober 2009 12:49

Har en liten slödag idag jag och lilla goungen min. Det enda vi åstakommit sedan vi klev upp 07.30 är att vi varit iväg med retursopor och handlat. Var in fram och tillbaks till mamma på vägen hem och fick lite kaffe, men sen var det dags att åka hem...

Av Linda - 11 oktober 2009 21:48

Nu är det inte så farligt som det låter. Tack och lov var det med en.. kundvagn. Och krocka är väl fel ord, hade besvär på vägen in var jag skulle göra av det jag höll i handen, eftersom jag lämnat jackan i bilen. Såg mig inte för, och pang så brakad...

Av Linda - 9 oktober 2009 20:26

Har nyligen kommit tillbaks från huset. Var meningen att vi skulle sova där, men jag vill få städa av golven och lägga på mattor innan, och det hann vi inte idag. Syster med familj kom och åt hos oss därborta iallfall, våra första middagsgäster i nya...

Ovido - Quiz & Flashcards