Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Linda - 7 oktober 2008 21:08

Av Linda - 7 oktober 2008 20:49

Åh vad jag hoppas att det inte är nåt som kommer ivägen denna gång, imorgon planerar vi nämligen att åka upp och hälsa på i Thr! Har dammsugit här och tagit stordisken, hinner jag imorgon bitti ska jag torka golven också så känns det roligare att komma hem sen.

Den här dagen har gått så konstigt fort. Hann inte göra mycket så var det redan dags för Selmas middagslur. Gick inte att lägga ner henne i sängen idag, så blev att hon fick sova i bilen när vi skjutsade Tommy till Micke, de skulle ut på en fisketur. Oturligt nog jobbade Therese så jag och Semlan åkte vidare till Valbo. Väl hemkommen igen hann vi inte ens stänga dörren så fick vi besök av Therese.S och Emelie. Kul för Selma att få busa lite, och alltid kul att få prata lite skvaller och barnuppfostran (och karlklagan :) med Therese. Är ganska lika hon och jag har jag upptäckt, det trodde jag verkligen inte första gången vi träffades på mammagruppen. Måste se till att baka så det finns nåt gott kaffebröd att bjuda på nästa gång när de kommer, hon har alltid nåt gott att ta fram ur frysen när man är där. I söndags var vi dit för att lämna tillbaks lite mjölkfritt-produkter vi fått testa till Selma, och då plocade hon fram världens delikataste brownies! Är stolt nog jag om jag har några bondkakor att bjuda på ;-)


Nä, nu ska jag ta och göra välling åt lillstumpan. Sen blir det film, sötnosarna mina var iväg och hyrde en komedi medan jag dammsög. Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards