Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Linda - 16 oktober 2008 20:19

Men nu är det äntligen över. Hade magsjuka igår! Och för mig som har spyfobi är det värre än den värsta mardröm. Blev smittad av Elin när vi var där i helgen, hon insjuknade i söndags kväll och jag hade träffat henne på dan. Mamma och Tommy blev dålig på natten till igår och jag igår morse, så vi låg däckade alla tre hela gårdagen. Fick ringa pappa så han fick kompa och komma hem tidigare för att ta hand om Semlan. Tack och lov för pappsen, han är guld värd! Blir fin present iår på fars dag tror jag!

 Är bekymrad över lillan också. Hon äter bara sämre och sämre. Vet inte vad vi ska göra. Vi har provat att vänta ut henne för att hon ska bli riktigt hungrig, distrahera henne med saker när hon ska äta, göra matstunden mysig, ja allt som man kan tänka sig. Nästa steg blir att ringa bvc eller hc på måndag, ser ju att hon gått ner igen nu.

 Vet inte när vi ska bege oss hemåt igen. För min del skulle jag kunna stanna här jag :) Ska försöka komma till skott och söka lite jobb imorgon, söker bara här uppe. Ingen som har nåt förslag eller vet nåt ledigt? Nu ska jag kika lite på "Du är vad du äter" och se om man kan få några bra tips. Men hon är bra töntig Anna Skipper. Fåniga utstyrslar hon har på sig också. Nog om det, trevlig kväll alla.

Ovido - Quiz & Flashcards