Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Linda - 3 juni 2009 17:59

Det har gått så länge sedan jag skrev sist att jag till och med tappat räkningen på hur många dagar/veckor sedan det var. Vet inte vad avsaknaden av inlägg beror på, tiden har funnits om jag velat ta mig den, så kanske är det intresset som svalnat för tillfället.

Under tiden som gått sen senast har det hänt oss både bra och mindre bra saker. De största är nog:


-Vi har varit inlagd på sjukhuset tre gånger under den senaste månaden med Selma. Två gånger när hon fallit och slagit huvudet, senaste gången igår kväll och då riktigt ordentligt. För att göra en lång historia kort avslutades en mysig shoppingeftermiddag på Birsta city tråkigt nog på akuten. Den tredje gångrn var också alldeles nyligen, då lillstackaren haft en rejäl vad som verkade vara en virusinfektion med feber som inte ville ge med sig. Fick läggas in på barnkliniken och vätskas upp lite då hon började bli uttorkad. Nu hoppas jag innerligen att det är nog med sjukhusbesök, och att jag såsmånigom vågar lita på min förmåga som mamma igen.


-Tommy har fått jobb. Lite olägligt då vi just hittat ett hus här i norr som vi känner skulle passa oss ypperligt. Måste ta ett beslut angående detta de kommande dagarna, så närmaste tiden kommer innehålla mycket grunnande.


Känner mig inte manad att recensera våran senaste tid, rädd att det bara kommer bli ett långt dagboks-inlägg då. Får fylla i luckor lite här och där istället under de kommande inläggen. För nog har lusten väckts lite igen att skriva. Känner jag mig själv rätt så helst de gånger det är något jag upprörs eller berörs av :)

Ovido - Quiz & Flashcards