Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Linda - 3 juli 2009 21:20

Det är många tankar och funderingar som för närvarande snurrar i mitt huvud, men mycket är sånt som jag inte kan eller vill dela med mig av.

Just nu lever vi lite dag för dag, försöker hitta på något roligt när det för det mesta bara är Selma och jag hemma. Har njutit alldeles förträffligt den senaste tiden när det äntligen har fått vara riktig sommar i Sverige. Har aldrig uppskattat solen som nu, riktigt underbart måste jag säga att det har varit.

Nu har Tommy långhelg efter eftermiddagsveckan, och därför passade vi på att ta en tur uppöver landet. Jag och Selma tog precis som sist tåget upp igår, och hade det inte varit för alla fyllbultar som skulle upp på Gatufesten i Sundsvall hade det varit riktigt mysigt att åka tåg (förutom värmen och det faktum att Selma spydde ner i stort sett hela mig.) Trots att det egentligen återigen blev alldeles för sen kväll åkte vi och tog ett kvällsdopp i Dammen, bara 21 grader men uppfriskande och skönt efter en svettig dag.

Tyvärr blir det ju ungefär som vanligt när vi kommer hit upp, vädret blir sämre, och därför blir alla mina planer lagda åt sidan. Hade tänkt måla, rensa ogräs och pyssla en del i Kälen, men inget av det har blivit av. Istället har jag hunnit träffa syster med familj innan de beger sig söderut på semester.


Har lite svårt att sätta ord och meningar på print för tillfället. Får återkomma en dag när det flyter på bättre.



Av Linda - 3 juli 2009 21:18

Hade glömt att lägga in bilderna till förra inlägget, som pinsamt nog var ända från Midsommar.

Ovido - Quiz & Flashcards