Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Linda - 13 juli 2009 20:28

Förmiddagen gick alldeles för fort. Känns aldrig som man hinner göra något de veckor Tommy jobbar eftermiddag. Vi pysslade lite ute, Selma åkte lite eldriven motorcykel och sen var det dags för lunch innan han skulle iväg.


Eftermiddagen sprang också på i rasande fart. Efter att Selma ätit lite blåste hon och jag ut till Ikea för att köpa bordet vi aldrig hann köpa igår. Hade vad som verkar vara tur. Kan inte säga 100 säkert än, fick tag i det sista men kartongen var skadad så ska öppna den imorgon och se om bordet är i bra skick ändå. Tyvärr hade de slutat sålt stolarna vi har till, men såg en annons på Blocket igår som jag ska prova ringa på.

Hann iallafall irritera upp mig en del under rundan på det blågula varuhuset. Jag förvånas och förfasas över den långsamma takt vissa människor har i livet, allra helst pensionärer. Och jag tycker att har man nån sorts vett inbyggt i kolan så behöver man åtminstone inte sega på i bredd i denna snigefart och blockera gångarna för dem som kanske vill komma till kassorna under sju timmar.


Nu stundar bara kvällssysslorna härhemma så är det dags för kvällning sen. Gluttade tv-tablån i jakt på sevärt ikväll, men endast Jordan rättsläkaren 22.00 som verkar lovande.

Ovido - Quiz & Flashcards