Alla inlägg den 14 september 2009

Av Linda - 14 september 2009 16:54

Idag är en solig dag, på många sätt. Vaknade imorse av att solen sken, vilket genast gjorde att humöret höjdes 200%, inte för att det varit lågt före, men det gjorde början av dagen ännu lite bättre. Efter en stadig grötfrukost och lite kaffe åkte vi bort till huset för att sätta igång med diverse jobb. Bar in all last från bilen, sorterade ut det som skulle vara uppe i "förrådsrummet" osv innan det var dags för lunch. Tommy fick ta middagsvilan med lillan idag medan jag åkte och pysslade lite själv. Passade på att diska upp en del porslin och ställde in i skåpen bl.a Myste när jag stod där för mig själv, mycket ljusinsläpp i köket från fönstren, hade dörren öppen och hörde fåglarna kvittra. Då kändes det verkligen som jag hittat hem. Ok, jag ska inte vara naiv, vi kommer inte bo kvar där hela livet antagligen, men just nu, i den här delen av livet är det det rätta stället för oss. Har haft en rastlöshet sista åren som försvunnit nu, tror det här blir toppen.

Ovido - Quiz & Flashcards