Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Nervositet

Av Linda - 11 september 2009 20:51

Nu är det helg för många, och även för mig även om jag inte jobbar. Har haft full tupp hela dagen. Var ute med lillan hela förmiddagen, och sen när Tommy kom hem skickade jag ut dem för att kunna plocka/packa i lugn och ro. Har tömt det mesta i köksskåpen nu, förutom sånt vi kommer bheöver de här sista veckorna förståts. Blev så himla verkligt igår med flytten när jag ringde och bokade lastbilen, blev lite nervös i maggropen ett tag, funderade om vi verkligen gjorde rätt och så, men ja, jag tror det. Tror och hoppas att det här kommer bli skitbra!

Ringde även till hantverkaren som ska till huset och byta bänkskivor bl.a Trodde det skulle vara gjort nu, men ängel som han är lovade han att komma och mäta dem imorgon när vi kommer upp. För imorgon åker jag och Selman uppåt, och lämnar älskling härnere själv. Är lite nervös för det också, vi har ju i stort settinte varit ifrån varandra på 6-7 år! Kommer känna mig alldeles halv, och kan tänka mig att Selma kommer tjata om pappa en hel del imorgon kväll, hon brukar ju göra det vanligtvis när han bara är på jobbet några timmar.


Ser inte ut att bli några tapeter inköpta innan avresan, funderar på om jag kan beställa hem dem till någon butik i Sundsvallstrakten? Vill verkligen att vi har gjort klart köket innan inflytt, så skönt att bara kunna ställa in allt och börja pyssla för att det ska kännas hmtrevligt istället för att vänta med allt.


Nä, nu ska vi se om vi får någon tid över till lite myskväll härhemma. Men först ska jag göra syster nöjd och kolla om jag behöver skörda eller så på farmen ;)

 
 
Malin

Malin

13 september 2009 02:58

Förstår att det måste varit skitjobbigt att ha en FULL TUPP hos er....verkligen ;) Felåt, kunde inte låta bli hihi. KRAAAAM

http://rockabyelife.blogspot.com

 
Mii Mii

Mii Mii

13 september 2009 16:53

Så du och lilla Selma ha flyttat upp nu? :)

http://marielarkfors.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2010 20:34

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VA...

Av Linda - 26 oktober 2009 08:30

Har haft en lugn och jätteskön helg. Har mestadels varit härhemma, en liten avstickare till mormor igår var det enda bilen fick röra på sig de här dagarna. Har fått en del gjort hemma, mest småpyssel men ändå sånts som bör göras. Har äntligen montera...

Av Linda - 22 oktober 2009 12:49

Har en liten slödag idag jag och lilla goungen min. Det enda vi åstakommit sedan vi klev upp 07.30 är att vi varit iväg med retursopor och handlat. Var in fram och tillbaks till mamma på vägen hem och fick lite kaffe, men sen var det dags att åka hem...

Av Linda - 12 oktober 2009 21:23

Stckars mammas lillgumma. Har känt att det luktat så starkt av Selmas blöjor nu sista tiden, ringde vårdcentralen i morse och fick lämna prov. Mycket riktigt hade hon urinvägsinfektion, så penicillin fick vi utskrivet. Vet att det kommer bli en kamp ...

Av Linda - 11 oktober 2009 21:48

Nu är det inte så farligt som det låter. Tack och lov var det med en.. kundvagn. Och krocka är väl fel ord, hade besvär på vägen in var jag skulle göra av det jag höll i handen, eftersom jag lämnat jackan i bilen. Såg mig inte för, och pang så brakad...

Ovido - Quiz & Flashcards