Alla inlägg den 10 april 2009

Av Linda - 10 april 2009 21:15

Blev en riktigt mysig långfredag trots allt. Jag var lite halvsur till en början eftersom jag hade velat hitta på nåt i påsk, men dagen artade sig bra. Efter frukost klädde jag på Selma och gick ut en stund. Vaknade ju till sol imorse, vilken skillnad det är motför när det är gråmulet utanför fönstret. Fick sällskap i lekparken av några som bor längre bort på området, och efter en stund kom även Maria och Wilma ut. Selma älskar när hon får leka med andra barn, och idag fick hon även ett par pussar av lillkillen hon lekte med ;-) Fick brådis sen när jag upptäckte vad klockan var, vi var ju bjudna till Tommys farmor på påsklunch. Blev kvar där ända till Selma var i stort sett övertrött, röjde runt bland alla deras saker på slutet så då var det dags att bege oss hemt för en tupplur. Medan lilla prinsessan sov passade jag på att städa ett av våra förråd. Blev mycket bättre ordning, dessutom förenklar det en hel del den dagen vi flyttar om man har ordning och reda.

Resten av eftermiddagen spenderade vi ute. Selma är nöjd så länge hon får vara ute och leka, blir mycket protester nu när man ska få henne att följa med in vill jag lova. Avslutade dagen ute med en cykeltur runt villaområdena här i S:a Bomhus. Sen packade vi in oss i bilen och åkte till BaliGarden för en mumsig middag -fem små rätter :P

På väg hem åkte vi in och köpte lite snacks och dricka samt hyrde en film inför kvällen i soffan. Dags att göra sig klar nu så man kan börja titta snart.

Ovido - Quiz & Flashcards