Alla inlägg den 20 april 2009

Av Linda - 20 april 2009 20:53

Känner mig inte riktigt hundra för tillfället. Förutom magen, som faktiskt börjat ge med sig, har jag för första gången på flera år fått känt av min allergi. Fick åka in på sjukhuset natten mot söndag då jag vaknade och hade svårt att svälja samt jobbigt att prata. Fick cortison intravenöst, och sen en nedtrappningsdos på recept. Vet inte om det var nåt jag hade stoppat i mig då jag fortfarande inte känner mig riktigt okej, eller om jag fått nån jätteallergi mot pollen helt plötsligt.


Har alla fall kommit mig för att städa lite idag. Golven fick sig en genomgång, sen har jag avverkat lite tvätt och disk och plockat ihop i klädkammaren.


I eftermiddag har vi varit ut till Valbo och spenderat lite pengar. Inga onödiga inköp dock, utan lite kläder till prinsessan och mat. Kände att det var mest jobbigt att springa omkring där bland alla människor när man inte var riktigt pigg. Och nu är det soffan som gäller. Har redan missat lite av CSI, attans också.

Men vill iaf varmt rekommendera en film jag såg igår -The women, men bland andra Jada Pinkett Smith, Eva Mendez mfl. Handlar om ungefär samma sak som SATC dvs. kvinnornas karriärer, hur de ställer upp för varandra, kärlek, sex osv. Förstår att det inte var nån höjdare att se för Tommy, men jag tyckte den var bra.

Har precis gjort mig en skål popcorn, det borde väl inte vara nån fara för magen?

Ovido - Quiz & Flashcards