Alla inlägg den 15 april 2009

Av Linda - 15 april 2009 20:46

Klockan 09 imorse tågade min älsklingar iväg mot ännu en dags inskolning. Själv snörade jag efter frukost på mig träningsskorna och hurtade iväg på promenad. Hade siktet inställt på att gå en timme, men blev nog snarare 50 minuter bara. Fick så ont i magen precis efter att jag vänt tillbaks hemåt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Magvärken har återkommit då och då under dagen, och jag känner mig inte riktigt 100 mellan de stunderna heller. Vet inte vad som är galet med magen, men nåt är det. Kanske har nåt samband med värken/illamåendet som brukar uppenbara sig på kvällarna efter att jag slumrat i soffan. Har gjort det jag kunnat för den ikväll iallafall, fick i mig lite hälsorfil och hoppas att det gör susen.


Ska börja göra kväll nu så kanske man hinner titta lite på Grey´s, beroende om Semlan behagar att somna förstås, var ju helt slut efter dagis och sov middag ända till 15.30 idag.

Ovido - Quiz & Flashcards