Alla inlägg den 26 april 2009

Av Linda - 26 april 2009 20:52

Var jättepigg när jag vaknade till 06.30 imorse. Skickade iväg ett sms till Therese och frågade om de ville ses på fm, sen somnade jag dock om :) Kom iväg till dem vid 09.30, pyrena lekte en stund, men inte så mycket med varandra utan var för sig. Fick sms från Jenny att hon var på genomresa, så bestämde att vi skulle ses på em. Så efter lunch åkte jag ner och mötte henne på sta, köpte med oss lite fika och mötte upp Tommy och Selma i Boulognern. Knökfullt i alla lekparkerna där! Alla vill väl ta vara på solen.


Nu är vi nyss hemkommen från familjen Kusbom/Söderlund där vi smaskat i oss grillat. Grillpremiär för vår del, och ack så gott det är. Inte så bra för min mage tyvärr, så funderar på om jag ska ta en extra tablett av mitt favoritpiller ikväll.


Har suttit och letat rutchkanor och sandlådor på Blocket, men utan positivt resultat. Tycker inte det är nån idé att gå och köpa nytt och dyrt när man inte vet när man ska flytta. Känns som onödiga prylar att släpa med på ett flyttlass.

Nu är det soffan som gäller. Ska bli himla skönt. Är trött i både kropp och knopp efter dagen, men trevligt har det varit. Mår ju som allra bäst jag när det är lite som händer.

Ovido - Quiz & Flashcards