Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Linda - 10 mars 2009 20:15

Idag riktar jag all min sympati och värme till en av världens goaste och snällaste tjejer, Tessan,  och hennes familj. Jag blev så ledsen när jag fick ditt sms. Hoppas du vet att jag tänker på er <3



Precis idag när det var sånt här snöväder skulle vi ju titta på lägenheter. Tre av dem var det ingenting med (säger man så på fler ställen än häruppe i Norrland? Annars betyder det iaf ungefär "de var inte intressanta") Den sista vi tittade på däremot föll oss ganska bra i smaken. Visst fanns det vissa saker man skulle velat ändra om man hade haft chansen, men samtidigt vet jag ju att det är ont om lägenheter nu, och det är ju inte så att vi tänker oss att bo där hela livet. Vi ska väl tänka över saken och diskutera lite innan vi bestämmer oss för nåt, men en sak kan jag säga, och det är att utsikten gör ju sitt till på plussidan.

Efteråt åkte vi till Birsta för att mötas upp med Therese och Micke. Var länge sen vi träffade dem nu, så det var riktigt riktigt trevligt! Skönt med människor som det känns som "vanligt" med även när det gått ett tag sen man träffades tycker jag. Vi tog en gemensam fika på Ikea, och strosade sen runt där en stund. När det var dags för Selma att äta drog vi vidare, och sedan blev det bara en snabb snabb tur på Birsta city innan vi åkte mot Torpshammar igen.


Ikväll är det the Mentalist igen. Jag hoppas jag iallafall hinner se slutet på det, men det vette tusan eftersom lillan ska bada nu och sen äta välling, och det lär ju ta en stund. Sätter alltid igång med kvällssysslorna för sent!



Ovido - Quiz & Flashcards