Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Linda - 22 mars 2009 20:00

Vaknade trött imorse. Tommy tog Selma och jag sov en stund till, ändå var det riktigt kämpigt att kliva upp. Kom iallafall oss iväg och fiskade i tid idag, solen sken en bra stund medan vi var på isen, innan den slutligen gick i moln. Tillräckligt för att det ska hetta i kinderna nu efteråt. Blev tyvärr ingen fångst, men blev erbjuden att köpa sex stycken rödingar och mamma nappade (<- nu var jag väl skojig) på den idén. Så nu står Tommy och rensar fisk som det är meningen att jag ska tillaga nånting framöver.


Somnade framför tv´n igår, även fast filmen åtminstone kan räknas som sevärd. Hyrde en som hette "Solutions" eller nåt liknande. GIvtvis en komedi. Lite lättsam och småskojig, men orkade dock inte se klart slutet innan vi lämnade tillbaks den.

Är det nån som vet om nån bra filmrecensions-sida som ger rättvisa omdömen? Vore bra att slippa ödsla tid och pengar på dåliga filmer, och omdömena på baksidan av filmfodralen stämmer ju näsan aldrig.

Ikväll blir det tyvärr ingen film. Hade jag varit med och lämnat tillbaks den andra hade det nog fått följa med en ny hem, men nu var det Tommy så ikväll får det bli ett zappande antar jag.


Ovido - Quiz & Flashcards