Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Linda - 18 februari 2009 15:03

Nu har jag äntligen kommit mig för att lägga in nya fotoprogrammet. Så slänger med ett par bilder här också. Nån som förresten vet hur man vattenmärksskyddar bilderna? Är så dålig på sånt där. Hur lär sig alla allt tekniskt skit som man ska kunna nuförtiden? :)


Är ensam inne för tillfället. Tommy och Selma är ute och åker en sväng. Vet inte vad jag ska ta mig för att göra, känner mig inte riktigt uppladdad för nåt idag. Absolut inte nödvändigheter som städ och tvätt iaf.. Lite pyssel hade vart skoj. Kanske skulle sätta in lite foton i album, det behövs verkligen. Har nog några hundra bilder liggandes. Tycker fortfarande det är mycket roligare att titta på riktiga foton än på datorn! Mycket mer känsla när man får vrida och vända och titta nära och sådär :-)


Nä, inget mer dösnack nu.

Ovido - Quiz & Flashcards