Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Linda - 16 januari 2009 20:30

Är lite hängig idag. Vet inte vad det är med mig. Känner mig lite nedstämd och inte på humör. Hade även nån allmän olustkänsla igår som resulterade i att jag hade jättesvårt att slappna av och somna. Låg och funderade på allt och ingenting. Hur gör ni när ni har svårt att sova? Nåt tips ni kan dela med er av? Vore ju lätt om jag bara kunde traska upp och lägga mig ens tund framför tv'n, men då vaknar ju lillpyret mitt.

Har inte varit ute nån längre stund idag. Tog en kort promenad när Tommy skulle sova ner Selma. Var väl ute i 15 min kanske, men kylan bet i kinderna, och det började stickas på benen. Så mycket kallare här nere när det är -10 el -15 än uppe i Medelpad när det är över 20 minusgrader. Blåser ju alltid småspik här, något som jag inte kommer sakna om det nångång blir så vi flyttar upp!


Har ingenting alls planerat för helgen! Känns tråkigt. Är ju en sån som alltid vill ha mycket på gång. Vill ha nåt att se fram emot. Trivs t.ex inte att vara inne en hel dag. Blir väldigt rastlös fort. Får väl ta itu med en del saker som behöver göras här i brist på roligare tidsfördriv. Ska fortsätta städa ut julen, byta några gardiner och sådär. Vore det inte för andras kommentarer skulle jag lätt kunna ha jul fram till mitten av februari i alla fall :-)


Är klockan redan 20.40? Då är det dags för kvällsgöra här. Attans också vad tiden gått fort nudå. Trevlig fredag till er därute.

Ovido - Quiz & Flashcards