Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Linda - 23 januari 2009 20:20

Vaknade i morse och var på bra humör, men nånstans på vägen (läs dagen) gick det fel.. Hela eftermiddagen och kvällen har jag bara känt mig allmänt nere, velat göra nånting roligt men inte haft energi att ens tänka på vad. Funderade på om jag kanske höll på att bli sjuk, har en konstigt värk i benen och känner mig väldigt trött i ryggen. Blir en tidigt kväll för oss ikväll. Ska bara bada liten nu så är det dags at släcka ner.


Imorgon om alla är friska ska vi först åka till Tommys föräldrar för lite utelek och lunch. Sen bär det av hemåt för att ordna middag. Annika, Micke och lilla Ida ska komma hit och äta. Tänkte göra ugnsstekt lax med hemgjord fisksås och potatis, så hoppas de tycker om fisk nudå. Ida får hålla till godo med sin mammas mjölk och kanske lite gröt på kvällen :)


Hyrde en film ikväll... ett drama. Hoppas den är sevärd, annars kommer jag få bannor av Tommy för att jag hyr usla filmer igen. Men blir så less på alla thriller, tycker det är sällan det är nån som fångar ens intresse. Är mer för komedi-slaget, men görs ju inte så många roliga såna nuförtiden heller. Nä, dags att ta itu med kvällsgörat.

Ovido - Quiz & Flashcards