Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Linda - 25 januari 2009 21:03

Fick besök till slut i alla fall, de dök upp lite mer än en timme försent.. Började med att äta, hade gjort min specialrätt, kycklinggryta. Älskar kyckling! Tycker det är 1000 ggr godare än kött, mycket mörare och passar i fler former. Tommy var ute med Selma, så jag passade på att prata lite med Ida. Brukar inte få göra det annars eftersom lillan min lätt blir avundsjuk :)

Var trevligt att ha matsällskap! Och speciellt eftersom de uppskattade maten! Micke pratade och lekte mycket med Selma, och det tyckte hon var superkul. Efter att både Selma och Ida ätit, fikade vi lite. Sen satt jag och Annika och pratade lite medan Ida fick ta en slumris mot mamsen.


Var tidig kväll när de åkte. Orkade inte laga nån mat så det ble hämtning från Mc Donald's. Tog två Chicken jr. Var inte alls sugen på strips så tog ingen meny.


Nu är det kväll för oss. Att det ska ta flera dagar bara för man (läs Selma) är uppe ett par timmar längre en kväll! Går liksom inte att bara dra tillbaks tiden flera timmar med henne.. Blir väl en film ikväll också, en svensk tror jag.. vad var det nu den hette? Jo, just det.. "Som man bäddar". Hoppas det är bra!

Av Linda - 25 januari 2009 13:54

Gårdagskvällen utvecklade sig faktiskt riktigt riktigt bra. Terese missuppfattade ett sms från mig, och det slutade med att vi blev överbjudna dit för att glutta på Körslaget och äta lite smått o gott. Inte blev det mycket tittande på det, men det var väldigt trevligt ändå. Och Selma blev jätteglad när hon kom innanför dörren där. Lekte med Emelies leksaksdammsugare hela kvällen sötgumman :-) Vi tog lite dispens i fråga om tid och nattning. Som tur var sov hon ju sen middag igår, så att klockan var över 22 när vi kom därifrån gjorde inte så mycket. Och både hon och jag sov jättegott inatt. Blev lite sovmorgon också, 09.30 klev vi upp. Skön söndag :)


Väntar på att gårdagens middagsfolk som komma in på vad som skulle varit lunch, men nu blir det ju nästan middag.. Skulle varit här 13, ringde för en stund sedan och då skulle de just ge sig iväg. Så nu sitter jag här för att inte springa och småäta, är nämligen jättehungrig!


Tänkte försöka ladda upp lite bilder senare ikväll. Har så många fina bilder från den senaste månaden jag vill visa.

Ovido - Quiz & Flashcards