Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Ännu en dag till ända

Av Linda - 25 januari 2009 21:03

Fick besök till slut i alla fall, de dök upp lite mer än en timme försent.. Började med att äta, hade gjort min specialrätt, kycklinggryta. Älskar kyckling! Tycker det är 1000 ggr godare än kött, mycket mörare och passar i fler former. Tommy var ute med Selma, så jag passade på att prata lite med Ida. Brukar inte få göra det annars eftersom lillan min lätt blir avundsjuk :)

Var trevligt att ha matsällskap! Och speciellt eftersom de uppskattade maten! Micke pratade och lekte mycket med Selma, och det tyckte hon var superkul. Efter att både Selma och Ida ätit, fikade vi lite. Sen satt jag och Annika och pratade lite medan Ida fick ta en slumris mot mamsen.


Var tidig kväll när de åkte. Orkade inte laga nån mat så det ble hämtning från Mc Donald's. Tog två Chicken jr. Var inte alls sugen på strips så tog ingen meny.


Nu är det kväll för oss. Att det ska ta flera dagar bara för man (läs Selma) är uppe ett par timmar längre en kväll! Går liksom inte att bara dra tillbaks tiden flera timmar med henne.. Blir väl en film ikväll också, en svensk tror jag.. vad var det nu den hette? Jo, just det.. "Som man bäddar". Hoppas det är bra!

 
 
Ingen bild

Therese

26 januari 2009 12:52

Åh va kul =) NU har ju jag "hittat" din blogg å rå! hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2010 20:34

VINN SVERIGES STÖRSTA BARN GOODIEBAG VÄRDE 40 000:- ”Jag är med och tävlar om Sveriges största barn goodiebagvärde över 40 000:- på Muppsan´s blogg!!En massa extra vinster kommer det oxå att bli, så tachansen du med” HÄR ÄR VA...

Av Linda - 26 oktober 2009 08:30

Har haft en lugn och jätteskön helg. Har mestadels varit härhemma, en liten avstickare till mormor igår var det enda bilen fick röra på sig de här dagarna. Har fått en del gjort hemma, mest småpyssel men ändå sånts som bör göras. Har äntligen montera...

Av Linda - 22 oktober 2009 12:49

Har en liten slödag idag jag och lilla goungen min. Det enda vi åstakommit sedan vi klev upp 07.30 är att vi varit iväg med retursopor och handlat. Var in fram och tillbaks till mamma på vägen hem och fick lite kaffe, men sen var det dags att åka hem...

Av Linda - 12 oktober 2009 21:23

Stckars mammas lillgumma. Har känt att det luktat så starkt av Selmas blöjor nu sista tiden, ringde vårdcentralen i morse och fick lämna prov. Mycket riktigt hade hon urinvägsinfektion, så penicillin fick vi utskrivet. Vet att det kommer bli en kamp ...

Av Linda - 11 oktober 2009 21:48

Nu är det inte så farligt som det låter. Tack och lov var det med en.. kundvagn. Och krocka är väl fel ord, hade besvär på vägen in var jag skulle göra av det jag höll i handen, eftersom jag lämnat jackan i bilen. Såg mig inte för, och pang så brakad...

Ovido - Quiz & Flashcards