Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linda - 27 januari 2009 20:53

Idag har jag, hör och häpna.. varit på stan allena. Eller inte riktigt, utan med Therese som kläckte den smarta idén att grabbarna skulle få ta hand om sina småttingar ett par timmar så vi fick springa runt i butikerna precis som vi ville. Kändes ovant, men skötn också förstås. Blev ett fynd iaf, en tunika för.. 29:- på Gina Tricot. Höll på att hamna i finkan också.. Spatserade ut från Lindex hållandes i ett par byxor till Selma som jag inte betalat för. Hade liksom glömt att jag höll i dem. Sprang givetvis tillbaks med dem, annat hade jag inte samvete till.

När jag kom tillbaks hem vankades det mat. Selma hade varit jätteduktig att äta, skönt att höra att det funkar även när jag inte är hemma!

Nu på kvällskvisten har vi varit och handlat mat, lite småtråkigt göra tycker jag. Men följde med lite kvällssnacks hem :P Sombreros.. mmm. Tror även att det blir en varmkov med bröd framför tv'n ikväll, åt mig nog inte mätt till middag...


Har sån konstig värk i kroppen, haft det några dar nu. Men idag är det värre.. känner mig liksom kraftlös i armarna också. Nån hobby-doktor här som vet vad det skulle kunna vara?

Ovido - Quiz & Flashcards